Tämä suositus kertoo, kuinka paljon sinun on hyvä liikkua viikossa.
Kaikesta liikkumisesta on hyötyä, ja voit liikkua arjessa monella tavalla. Monipuolinen liikkuminen tekee hyvää kehollesi ja mielellesi, ja pärjäät kotona paremmin.
Pysyt virkeänä ja pärjäät paremmin arjessa, kun liikut.
Kun liikut,
- mielesi virkistyy
- tapaat ystäviä
- muistisi toimii
- nukut paremmin.
Säännöllinen liikkuminen parantaa kuntoa ja lihasvoimaa. Jaksat tehdä kotitöitä ja muita arjen asioita.
Liikkuminen ehkäisee ja hoitaa monia sairauksia. Lisäksi monipuolinen liikkuminen vähentää kaatumisia.
Liiku monipuolisesti. Liiku joka päivä.
Taulukko kertoo, kuinka paljon yli 65-vuotiaiden on hyvä liikkua viikossa.

Oletko sinä huolissasi läheisesi mielenterveydestä?
21 % turkulaisista on psyykkisesti merkittävästi kuormittuneita. Oletko sinä huolissasi läheisesi mielenterveydestä? Yli puolet suomalaisista saa elämänsä aikana mielenterveyden
8.3 ruusu kaikille naisille
Naistenpäivänä Teissä on voimaa,lämpöä ja viisautta. Te kannatte arkea,rakennatte huomistaja teette maailmastahieman paremman paikan. Hyvää naistenpäivää kaikille naisille. 🌷 _________________________________________________________________________________
Milloin kevät yleensä saapuu Turkuun?
Turku kuuluu Suomen alueisiin, joihin kevät saapuu yleensä hieman aikaisemmin kuin moneen muuhun osaan maata. Meren läheisyys ja leudompi
Pegasus tarjoilut kaikkiin juhliin
Pegasus Yrityscatering 2026 Klikkaa ylläolevaa linkkiä niin saat lisää tietoa
Star Image avasi monipuolisen valokuvaukseen, filmeihin ja kehystämiseen keskittyvän liikkeen Eerikinkadulle.
Star Image avasi Turkuun valokuvauksen erikoisliikkeen – filmien ja kehysten ystäville uusi kohtaamispaikka Eerikinkadulle Valokuvauksen kivijalkakulttuuri vahvistuu Turussa, kun
Kalevalan päivä – kertomusten voima elää yhä
Helmikuun 28. päivä on suomalaisen kulttuurin juhlapäivä. Silloin liput liehuvat ja muistamme teosta, joka on kulkenut kanssamme lähes kahden vuosisadan